TIH KOT MIŠKA

TIH KOT MIŠKA

Za starše, ki želijo 3 minute tišine.

Potrebujemo: zaklad za miške (rojstnodnevna zabava).

Primerno za vsakodnevno aktivnost, za rojstnodnevno praznovanje, večerno rutino.

Število sodelujočih: odrasel in otroci (poljubno število), otrok in otrok.

Čas trajanja: 2 – 4 minute ali več.

 

Igriva dogodivščina:

Prej ali slej se zgodi, da si otrok zaželi košček čokolade, nekaj sladkega. To lahko spremenimo v igrivo dogodivščino, tako da otroka povabimo da pride do piškotov (čokolade/tablice/telefona/pilota) tiho kot miška. Komaj opazen z majhnimi in neslišnimi koraki pridi do piškota, si ga vzemi in odidi nazaj do svojega mesta. Če slišimo kak zvok, ki se nanaša na gibanje otroka, mu povemo, da je bil slišan in da mora stopiti tri korake nazaj ter sesti na tla. Šele nato lahko ponovno prične pot (tudi miška se skrije nazaj v luknjo, ko je bila videna ali slišana).

Različica, kjer se igro igrata dva otroka:

Otrok miška se pripravi na igro, medtem ko drugi otrok zapre oči in počasi in na glas šteje do štiri. Pri ‘štiri’ odpre oči in pogleda naokoli. Nato jih spet zapre. Naloga miške je, da se neslišno in neopazno pritihotapi do prigrizka. Če te soigralec sliši, mora (medtem ko ima zaprte oči) s prstom pokazati v smer, od koder je prišel zvok. Miška se vrne tri korake nazaj. Ko drugi otrok prešteje do štiri in odpre oči, mora miška nepremično obstati. Šele ko opazovalec zapre oči in začne s štetjem, se lahko miška varno premika.

Različica za rojstnodnevno zabavo:

Slavljencu pripada posebna čast, da se prvi izkaže kot zelo spretna miška. Del igre so poleg ostalih otrok tudi kosi pohištva in opreme, ki se nahajajo v prostoru (v dnevni sobi). Natančno razložite otrokom, kje je začetek poti in kje je cilj. Običajno sta start in cilj v diagonalnih kotih prostora, v katerem se nahajamo (zunanji prostor jasno označite).

Miška se postavi na začetek, ostali otroci so mačke, ki spijo. Porazdelijo se po prostoru tako, da najdejo svoj prostor in se udobno namestijo – ležejo in zaprejo oči (če imate preveze za oči ali kape, ki si jih lahko dajo čez oči, toliko boljše). Ko se mačke umirijo in zadremajo, lahko miška začne s svojim podvigom. Spretno in neslišno se premika med mačkami. Če katera mačka sliši premikanje, se prebudi (dvigne glavo, se pretegne) in pogleda naokoli. V tem času mora miška otrpniti. Samo če je zelo pri miru, bo mačka zaspala nazaj. Miška nadaljuje takoj, ko vidi, da je mačka zaspala. Vse do cilja. Miška izbere mačko s katero zamenjata vlogi. Ko vse miške uspešno pridejo do cilja, otroci prejmejo skupno nagrado.

Opombe: mačke ne napadajo mišk, jih ne praskajo. Ne premikajo svojih tačk, da miška ne bi padla.